الأحد، 3 أبريل 2011

رسائل & ورد & كراميل


عندي كم سنّة خدتهم الشمس ؟ / دقن القمر ساح وهو اللي سرسب لبن أزرق خلاكي تعيطي يا حنان / شفتى أد ايه عينيكى بتحلو وبتلمع لما تبكي / أمتى أكبر ؟ / عارفة .. كل ما أفتكر الماضي ، ألقانى بافتكرنى وأنا عجوزة بتحاول تفتكر ملامحها وصوتها / ربنا دمه خفيف /  فى ثقب كبير فى قلبي ياما وجعنى و أنا باتكلم مع الناس / ثقب خلانى مقولش حتى آه / يمكن دا سبب ردود أفعال غريبة مني متفهماش الناس غير إنى .. مجنـونـة / صدي / هما ليه شايفنى صغيرة ؟ / آلو .. مساء الخير ... ممكن اشتمك .. من أنت .. أنا عضو إينشتن النثوي ... أقفل يا بن الـ ....... تيت تيت تيت من فضلك ضع السماعة /  بحب الرسائل جدا والورد والكراميل / و بكره تجاهل محمود ليا ونظرات أمى المتهمكة طوال الوقت وزمجرة أبي و توتره  /  أكتر واحد بحبه فى شغلي هو عم عبدالله بتاع الأمن / يعنى هيمشي ؟ / عم عبدالله أكتر واحد بيقولى كلمة طبطبة بصدقها / بيقولى ..صباحك  شوجر يا هني .. الهارت بيشوفك يبقي طول اليوم هابي معرفش ليه / ساذجة أنا /  بحب فؤاد المهندس / بكره الدكتور أبو ابتسامة صفرا /  ياما اذيت نفسي كتير !! / بحب الأسرار / عندك سر تقوله

توقيع : أميرة


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق